24

168702-85168702-84168702-83168702-81

  ♥
   ♥
     ♥

javisst vill man bara utomlands nu. till värmen, vita stränder, ljusblått vatten, god mat och så mycket mer.



började 08.30 idag, hade bild, rätt tröligt, sen hade vi inställt svenska så vi gick bara och käka korvstroganoff, sen slutade vi, gick till mamma en stund, sen hem till farfar och sen jäste jag 30min i solariet, har suttit här en stund nu, men det börjar bli tråkigt, så ska nog lägga mig och plugga snart, fast jag kommer somna, sen ikväll hoppas jag att kevin kommer hit, han sa det iallafall, men man vet ju aldrig med han :) ska nog hyra film & bara ta de lungt. mysigt! hoppas den här veckan går snabbt, så det snart är söndag :) men mkt plugg och sånt denna veckan, blä hata det :(



♥ riktigt fräscha



IM OUT

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0