25


igår kväll kom kevin till mig, hade hyrt en riktigt bra film, minns inte va den hette men jag grät :/ haha.. så ville han se på gamla filmer på mig när jag va bäbis, haha han satt och skratta hela tiden, men ni ska veta, så snygggg ja va ;) haha, fan skratta så mkt med dig igår att jag knappt kan prata idag, du e så mysig boooo <3

tre timmars filmkunskap idag, eller knappt, vi var där i tio minuter fick reda på betyget för vårt bildreportage och studiobilder, happy now :) sen var det projektarbete i skolan som treorna gjort, så vi fick gå runt och kolla på det isället :D goare. kolla på film o litta bit.. sen hade man mentortid och sen rast igen, sen vart det psykologi, lämnade äntligen in min läxa (2veckor försent) men alltid nått! jobbade som fan på lektionen, blev själv helt förvånad, så jag fick sluta en timme tidigare för jag vart så snabb ;D gick en stund till mli och sen körde pappa mig till torp, skulle egentligen till göteborg och kolla hockey med han, men biljetterna va slut :/ attans! var på torp själv i vart fall, tycker mest om det ibland, får man kolla precis vart man vill och köpa precis vad man vill utan att ngn ska komma med ngn kommentar, haha jag köper aldrig något om jag kollar med ngn annan :/ fast inte alltid bra att gå själv, gör av med så mkt pengar, förra gången blev det mer än tusen spänn och idag åttahundrafemtio :S haha får skärpa mig.. kollade på riktigt jävla snygga skor, vill ha verkligen, men kände att jag redan köpt för mkt idag, men dom är verkligen översexiga ;) nästan i samma stuk som dom ovan, vill antingen ha sånna eller lackade utan öppen häl.. köpte iaf en skit fräcsh svart jacka, en svart t-tröjja lite bösig, en grejj till min käraste iPOD, glimmrande kräm och hello kitty hudlution :) oh dom sakerna e så söta, så så så !

153893-83lotionbrush

PUSSSSS PÅ MUNNEN / H ä n n y

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0