26

168702-111168702-111168702-111


Hi fuckers ;)
har inte skrivit här sen i tisdags, förlåt :( mihi.. men nu får ni allt veta..

◊ onsdag: alla HJÄRTANS dag ♥ så mysig dag. var i skolan sen gick man på stan med rebecka a litta bit, hon skulle köpa ros till sin pojke och jag kände mig ledsen för att hon skulle ha en hel myskväll, men inte jag.. på stan kom mamma iallafall, fick en ruggigt snygg rouge av henne, fräsh asså! sen typ åkte vi hem, och när jag kom in i rummet står det en bukett rosor där, och i ett litet kort stog det "det enda du gör när man ser dig är att le och det är svårt att släppa blicken / beundrare" haha awe så söt alltså :) men jag vet fortfarande inte vem det är ifrån :( vill ju veta förstår du väll, annars kommer jag sluta le, haha! sen hade jag mest tråkigt bara, ringde och frågade kevin om han ville komma och kolla film och käka godis, men då skulle han jobba, så jag blev lite sur oså, inte bara för det utan en lång historia, sen vi 00.00 tiden ringde han men jag ville inte svara, då kasta han stenar på rutan, så stog han där utanför och hade hundögon, haha snutte, så kom han och kolla film och jag fick rosor och halsband, jätte fint!

◊ torsdag: gick till skolan och hade mdk - gjorde ingenting, samhäll - hade  värsta seriösa lektionen var i olika grupper och jag var med i landet usa och vi skulle ha en "presskonferans" tråkig lektion fast kul på samma gång, svenska - skulle redovisa en bok som varken jag och rebecka läst utan bara kollat filmen och den var inte ett dugg lik så vi bara höll med alla andra så tyckte lärarn vi va grymma endån, haha.. sen hade vi engelska men fick gå efter tio minuter, och det var min sista engelska lektion ever, fyfan vad härligt, är så glad nu, aldrig mer engelska.. efter skolan gick jag & jobba från 17-22, hade ont i magen o de va inge kul :( sen åkte jag hem & kollade på broke blake mountain, gud böla som fan, typ hela kudden var full av tårar, haha awe!

◊ fredag: började skolan 10.30 då vi hade mdk, gjorde inget då heller och vi har världens bästa lärare, den enda jag inte fick ngn läxa av nu när jag åker bort :) sen hade vi rast, risgrynsgröt till mat. GOTT! sen tre timmars filmkunskap, tjatig lärare, bara babbla på i 1h 30min, höll på & somna, sen vart jag tvungen o snacka med lärarn lite, så kom en annan lärare oxå, så börja dom prata om p-rullar, haha jag bara "okej".. sen fick jag gå iaf, för rebecka var sjuk & ja e tvungen att jobba ihop med henne på det vi ska hålla på med, men så kom iaf rebecka in till stan för min skull, eftersom hon åker till örebro med sin älskling imorrn och jag åker på söndag :) gick och fikade och skratta hela tiden som vanligt, sen gick vi på stan en stund oså, sen krama jag henne det hårdaste jag kunde sen skildes vi åt, haha tragiskt typ! gick till mamma så drog vi til cactus och fick fika av henne, sen åkte vi till torp :) fick tre linnen - gult, rött, svart. strumpbyxor. trosor. solglasögon. örhängen. lösögonfransar. lösnaglar och världens snyggaste pumps :) så glad nu, haha vi bestämmde att vi inte skulle köpa nått innan resan, men vi kan bara inte motstå ;) kom nyss hem nu iallafall, nyss käkat räkor och sen ska jag kolla på filmen click, äta chips med dipp osånt :) sen får jag duscha oså, för imrn ska man upp tidigt till studion och fotas, älskar att få bli sminkad och få sätta upp håret osånt :) hihi.. vill träffa dig innan jag åker oxå :( ♥

168702-96168702-96168702-96

naket är bäst ;) / hanna


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0