27

153893-136

fullspäckad dag alltså, vaknade 08.00 gick upp och duscha, fixa till håret och grejja en massa, sen åkte jag ner till stan, träffade emelie och linn, sen drog vi till studion, jag blev sminkad först, såg värsta stilig ut, det skulle ju vara temat: 50-tal, knallröda läppar oså :) kmr lägga in bilder senare, men jag får inte bilderna på ett lång tag, tog iallafall en massa roliga bilder, asså verkligen en så bra fotograf, inte någon sur jävel, när man typ skämta skratta hon as högt, haha värsta go :) hon tog kanske tusen kort på mig, emelie och linn, om inte mer alltså :/ haha.. vi höll på i åtta i timmar iallafall, var riktigt trött efteråt, men nejdå då var det bara att gå till jobbet och jobba från 17-22 :/ ojojoj.. fick jobba med 50-tals sminket på, haha menmen.. kollade på melodifestivalen och sånt iaf, dåligt men ah :)

sen när jag kom hem efter en lång dag hade jag ont i hela kroppen, packade allt det sista så nu är jag klar :) ska nog lägga mig snart, ska upp tidigt imorrn, åka till stan och fixa lite smågrejjer och vid två tiden åker jag ner till göteborg/landvetter, sen får man vänta till sextiden för då bär flyget av till paradiset :) jag har blivit flygrädd sen jag var i usa sist, fattar inte varför :( men det ordnar sig nog, haha! kommer ta ett himla tag att flyga iallafall, plus att man ska mellanlanda i frankfurt och singapore tror jag det var, och vid tre tiden på måndag (svensk tid) om jag minns rätt så är vi framme i thailand/phuket, fy vad gött, längtar som fan, vill bara bort från kylan. sola bada festa shoppa äta go mat och allt det där ni vet :) ska träffa folk man känner där borta med bland annat kevin och hans family :) åka runt på lite olika ställen oså. är i thailand i 16dagar, sen påvägen hem mellanlandar man i hong kong och är där i två dagar, lite coolt det med ;) ha det gött i kyyylan sweden-people <3
smsa gääärna, då blir jag glad, lovar att svara :) ( ni smsar precis som vanligt, inga exrtra siffror eller så tror ja )

kommer sakna vännerna mycket, men kmr bli extra kul att träffa mina bumbibjörnar när jag kmr hem :) haha.. älskar er allihop <3

61805-157

SWING SWING YOUR BLING BLING <3 / hannaaaa

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0