01

då har man skaffat sig en blogg då, vilket är väldigt svårt att förstå hur man ska fixa till den, men nu hoppas jag att jag gjort rätt. kan ju berätta lite om mitt lov om du tycker det är intressant !


Julen ♥
Mina kusiner från Stockholm kom till Uddevalla för att fira jul hos oss, alltid lika goa ungar. Dom är som mina småsyskon och jag ska lära dom allt jag kan haha :) Julafton började med att vi åkte och hälsade på farmor på ålderdomshemmet (usch hemskt ord tycker jag) men tro mig, min farmor beter sig inte som en gamling. Nej tvärtom, hon är inte så stel som alla andra tanter, hon kan sitta på huk och hon är värsta vig, grymt ändå ;) Sen åkte vi till min morfar, han är väldens grymmaste kille (inte gubbe för min morfar är fräckare än så) jag vill bli precis som han när jag blir stor, tro mig det finns ingen som är snällare och någonsin kommer bli, han har alltid ställt upp för mig och våran familj, om du dör är ingenting så bra som det varit. Han berättar alltid sina historier och skrattar hela tiden, så älskar han godis :) haha.  Vart iallafall & hälsa på honom för att ge honom min julklapp! Sen åkte man hem för att packa in dom sista julklapparna, sen kom allt folk, vi har typ slutat fira med släkt och sådär nu, mina kusiner och farfar var här i varje fall, och familjerna Spaniol och Denzler. Mormor var hos mina andra kusiner i Munkedal fast jag helst skulle vilja att hon var med oss, min älskling :) hihi! Jaja mycket trevlig julafton iallafall, mamma och pappa hade sagt innan att jag typ inte fick önska mig någonting, eftersom vi skulle få en resa till Thailand :) Men shoppingnarkoman som min mamma är så fick jag en massa presenter ändå. Träningsgrejjer, smycken, smink, massa kläder, pengar med mera och  en oc-box säsong två av en kund på jobbet (biljard och videoöppet) haha vad snälla alla är då!

168702-10

Nyår ♥
Mycket lyckad sådan, vid sex tiden åkte jag, Rebecka och Ami upp till Äsperöd för att äta middag med Katrine i en lägenhet hon lånat, mycket god mat blev det :) och jag fick göra det mesta, för jag är mästerkock, haha! Trevligare sällskap och roligare förfest får man leta efter, vi hade förfest med mintshot och en massa annat gott och frammåt kvällen kom Martin dit också, då åkte alla bussen neråt stan där vi gick till en fest vid Harrys, men blev utslängda (inte förvånad) men då gjorde vi vår egna lilla fest på hennes gård, och lyckat var nog det, för alla inifrån festen ville hellre vara hos oss tydligen, mycket kul var det iallafall. Innan tolvslaget gick alla till torget där man träffade sin sötnos och fick goa nyårspussar, tihi (a) sen började det regna och jag var verkligen helt pisseblöt, usch :/ men jag hade kul ändå :)

Resten av lovet har varit så jävla bra, men det är en hemlighet vad som har hänt :)
Nu har skolan börjat och även fast jag trodde jag skulle spy av hur tråkigt det skulle vara så har det inte varit så dåligt iallafall, för jag är typ glad hela tiden :) Plus att jag verkligen tagit tag i saker och ting nu, börjat gå på gymmet mycket oftare och mitt nyårlöfte funkar :) Nöjd, för det är nog första gången det gör det!

Nu har jag skrivit mycket och kan tänka mig att bara 50% orkade läsa, haha!



sköt om er.

?
hannilicious


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0