02

♥ måndag den femtonde

Jag gillar inte Måndagar, förutom att vi slutar tolv då :) Första lektionen hade vi bild, skulle leta upp någon jävla målning vi skulle måla av och ja kan aldrig bestämma mig, efter ett jävla tag va ja klar o då kom lärarn o säger - "Nejmen Hanna den bilden kan du inte ha".. och jag; "Eh? nehe varför? :S" .. Hon bara; "Nejmen de där är ju en dålig konstnär" .. hahahaha ! avis typ ..Så fick börja om från början och leta, sen valde ja bland massa olika men hon gilla ingen, så ja fick inte göra annat än & leta efter en jävla fitt bild hela lektionen, så vart jag rätt sur och det slutade med att ja inte hitta ngn heller, som tur var gjorde Kalle mig på lite bättre humör när vi kolla på Thomas & James i några böcker :P några jävla fula tåg som vi skratta åt haha.. Men sen kmr fitt lärarn igen o säger "Hanna du ska skura din bänk!!" .. Jag bara "Ja satt ju där i fem minuter och ja har inte ens smutsat ner?" ... Hon bara "Men du har ju hund, folk e allergiska plus att ja inte vill att nästa klass ska komma o klaga på att de e smutsigt :S" hahhaha fyfan asså, vad har hon emot mig?

168702-39168702-39168702-39


Resten av dagen har jag hälsat på min Farfar, sen gick jag till Kampenhof och höll Rebecka sällskap lite och sen till Mamma, sen gick ja till en fotograf o prata om några bilder jag, Emelie och Linn ska ta. Sen vidare till Biljarden, köpte cactus tacosallad, mums (: med twinsen och sen hem och gjorde fransk manikyr :) bara för att mamma är utbildad och kan göra sånt, mkt nöjd :)

TAKE CARE

  hannilicious..


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0