03

TISDAG

Sitter här i min stora tshirt. Lyssnar på ny musik och ska snart göra mig en go shake, hm jordgubb kanske? ;)

Dagen började med fotolektionen, mucho softo (: fixade till fyra bilder på photoshop, sen var jag klar. Så jag gick till Beccas lektion och var  med på den ett tag, sen gjorde ja absolut ingenting, gick runt & luffa på skolan, läste snusk i tidningar och ringde min vän Kevin, haha :) Sen var äntligen den lektionen slut. Idag var min och Beccas galna dag verkligen, de enda vi gjorde va & skratta, hahaha .. och de va verkligen åt allt möjligt! Nästa lektion hade jag inte heller med Becca, för hon hade matte med Per Hammar - haha budding verkligen ;) uff.. och jag hade min toffel lärare Astrid, bara för att hon vart dum mot mig en gång är hon översnäll, vi kolla på Gökboet :/ uuh va tröl, somna en liten stund tillome, haha.. Sen var skolan slut, Becca skulle till Sportlife & sola så jag gick till Linn men Becca kom lika fort tillbaka, för hennes solarium va sönder trodde hon och blygisen våga inte fråga, haha! Sen kom Emelie dit oxå.. och jag va på världens skämthumör, måste ju liva upp stämningen lite (; Sen gick ja me Becca & träffa Magnus :P så åkte dom hem till sig och jag till mig..

◊ PÅ RASTEN; jag, max, becca, eric & sofie satt och snacka om tv-spel..
max; bla bla bla.. de finns inga tjejer som e bra på tvspel..
becca; har du spelat de? de? de? osv.. babbla!
max; du e fan första tjejen som kan nått om tv spel, och min syrra då :O
asså hon e värsta nörden, hon har lixsom tv spelen i benen..
alla utom max
(för han va seriös) skratta som fan :P
eric; haha de heter ryggmärgen!
max; jaha?
haha seriiiiösa jävel :P kul iaf ...


168702-22168702-21



Saker som måste fixas i januari ?
? Har fixat håret svart o grejjer nu, men ja vill ha lång hår, måste fixas ;P Plus att ja inte kan köpa förlängning, för ja vill alltid färga om håret, inte bra men.. haha..
? Köpa solkort !!!
? Städa rummet
? Nya låtar till mobilen
? Träffa sötnosen mera (:


 
CARRY ON !

HANNILICIOUS

Kommentarer
Postat av: Idaa

Fan vilken tönt du är Hanna, haha XD

2007-01-16 @ 21:08:52

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0