04

♥ Onsdag

Började skolan 9 då hade jag samhäll, höll på o somna asså, orkar inte vara vaken längre, haha vad har hänt ? inte alls roligt . . Rebecka var inte i skolan idag , herreguud . Kan ej bli sämre än så ! På psykologin kolla vi på gökboet igen, samma då, höll på & somna men klara mig precis, för ja vart helt inne i filmen :) haha . Sen hade vi Friskis&Svettis, är verkligen dålig på o hänga med på sånt, haha .. Efter det skulle man dra sig hemmåt, jag blev verklingen helt pisseblöt av vädret, usch ! Så vart tvungen att hoppa in i duschen och fräsha upp mig a littaaa bit :) Sen åkte jag hem till Antonio :) Kolla på american pie - naked mile ;D hahaha , gullet skratta hela tiden.. Mycket mysigt hade jag iallafall ;) wie . baby ! Sen kom pappa & hämta mig och nu sitter jag här, får inte glömma 300 kr imorrn, måste köpa de där jädra solkortet nu :) Dags att inte vara vit längre , haha . .

168702-47

Nänu ska jag lägga mig i sängen kolla ett avsnitt av OC,
för de typ är bäst :) Oså ska jag kolla i nya tidningen mami köpt till mig :) Imorrn hoppas jag att man träffar sin sötnooos ♥


MORE LOVE PEOPLE

♣ HANNILICIOUS

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0