05

HI BABIES <3


Kate Moss - SÅ RUGGIGT SNYGG!

♣ Härlig Torsdag ändå. Började att ha mdk med bästa lärarn och därför var jag på rätt bra humör också, fast jag vakna en kvart innan jag åkte till skolan, haha stress!

Sen hade jag samhäll och hm minns inte vad vi gjorde då, eller jo vi kolla på en film om aidsbarn i Kambodja, söta barn de finns där asså, men gud jag grina som fan :( nej nu ljög ja, de va INTE kuuul , hahaha men jag kunde ha gjort . . ÖVERTRÖTT!
Sen hade man svenska med "kines" lärarn Helen, fyfan vad jag vill spy över henne typ, jobbigaste som finns! "Här sitter jag på katedern och tror jag e snygg" blääää . . Sen matrast & sen Engelska, fyfan den lärarn e nästan lika dum i huvvet, kolla på film men märkte att den va tråkig direkt, så ja somna :P Sov typ i en halv timme , hahah :) Gött , sen sluta vi!

Gick ner på stan med Rebecka och Philip så träffa man baby, glad jag blev :D hihi . . Prata med han lite sen gick Rebecka & köpte mat och sen köpte vi solkort , ÄNTLIGEN :D Sen skulle Rebecka jobba på biljarden så jag höll henne sällskap en stund, så kom baby dit också, fast jag var mest sur för jag hade ont i magen, hungrig som aseeet .. Vid sju drog jag och käka på restaurang med jobbet, fyfan va go mat, helt mätt och go :) Efterätt var ju ett måste också. Robert gjorde maten , hahah rolig jävel ;P Sen drog jag, Emelie och Linn till biljarden för att hjälpa Rebecka o stänga, sen åkte twinsen med brorsan och hans kompisar till Lipz, längtar tills jag får följa med ju :) Stockholm med twinsen då också, planera värsta ikväll :) haha fest , men de e långt kvar :/ buhuu . . JAJA, dom ska sova här inatt med , hoppas dom fan inte ska jävlas o väcka mig bara :P kom nyss hem iallafall , hoppar över engelskan imorrn, hatar den, så får jag sovmorron.. Fredag också , kom jag på nu :D I love iiiit !!


Snart kommer Kevin hem från Thailand också, vill vara lika brun som honom :( FAN .. Typ vart där i två månader snart .. Ska få en massa presenter , längtaaar (A) snällis ! Älskar dig min bästa vän <3

PEACE OUT <3

♥ hannilicious -
and i miss u..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0