06

  Hi :)


Jag blev faktiskt rätt glad när det snöa imorse, men hm hur länge var det kvar? ca. sju timmar
:/ och nu är det bara slask, fy! Jaja imorse vakna jag typ nio, helt pigg fast jag låg kvar i sängen och kramades med min vovve i ungefär en timme, varm och go :) Sen vid tolv körde mamma mig till stan, gick och sola, trodde jag skulle bli jätte röd eftersom de va ett tag sen nu, men jag klara mig rätt bra ;)Sen gick jag till mormor i ovädret, fast hon bor ju nära där men, fikade och gav henne den sena julklappen, men hon blev jätte glad och jag var där jätte länge, eftersom mormor alltid har mycket och snacka om ;D gooing .. Senare åkte jag hem, lagade tacos med mamma. Sen åkte jag ner till Agnebergshallen och kolla när Rebecka & Ami spelade cup, otur hade dom :/ Sen åkte jag och pappa & hyrde film och efter det hem och satte mig här lite & väntade på att Rebecka skulle ringa, men nej :S jaja .. Mamma vill att ja skulle kolla på film med henne, men jag har ju hyrt Håkan Bråkan & Josef :D haha barnslig får man väl vara. JAJA, kollade iallafall med henne tillslut, skit bra film, hm minns inte va den heter! Imorrn måste jag ut i blasket och ta en massa kort som ska bli ett reportage, har ingen ide alls vad jag ska göra, panik för de ska vara klart på Tisdag :( Det ordnar sig nog! Just det, min baby ringde förut också, glad att du ringde :) Saknar dig <3

168702-19
SNYGGINGEN RYAN GOSLING!


Längtar som fan till Februari för då blir det Halmstad :) Bigsiiiiis <3

Förstår bara inte hur du orkar? Hur länge ska du hålla på? Dina fejkade stela leenden och dina perfekta ord, dina låtsasvänner och alla dessa killar som du får i säng, och ryktena om att ingen gillar dig utan bara får dig för lätt, anar sanning. Men du är bara så jävla störande. SKULLE VART BÄTTRE OM DU BARA FÖRSVANN.



♥ hannilicious ..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0