07

♥ OOOOH LOOORD ! :)

JAG VERKLIGEN HATAR SUNDAYS..
varför finns denna dag?


oc is life ♥

Nu sitter jag här med en stor dröm att göra mig en shake, strawberry? Drömmar kan ju bli verklighet :D Denna dagen gör mig galen, vaknade kl.8 av att min hund stog och grina vid dörrn, men jag orkade verkligen inte släppa ut henne, för när jag gör det vill hon in i rummet sen igen, och då ska hon stå o grina utanför, inte nog med det, jag somnade om igen, då kom hon med sin kalla nos i ansiktet på mig och jag vakna igen, men jag vägrade få hennes vilja igenom, haha hon är rolig, då skulle hon börja bråka, och om jag käftar emot ska hon gå runt och sura på mig ;P YES ITS TRUE! Efter ca. 3 timmars grinande släppte jag ut henne.. och sen skulle hon jävlas igen, hon hoppa upp i min säng och tog röva mot mitt ansikte, haha så ska hon alltid göra när jag varit dum mot na :) hahah..

Jag var trött som fan imorse, så jag satte på en film - Wimbledon, den är soet :) Sen åkte La Familia ifrån mig så ja hade verkligen så tråkigt, gick & duscha sen satte jag mig här, oerhört trist de me :P Eh jag typ ringde Kevin, och slösa skit mycket pengar för jag ringde ju till Thailand :/ sorry daddy! Han hade det bra där borta iallafall, kan bara tänka mig hur brownie han ä :( ehm,  och. Tro nu inget! He is my best friend :D <3 Sen kom mamma och lillasyster hem iallafall, fick jävligt god mat :) Sen kolla jag på One three hill och någon ny serie som pappa ville se, skit rolig ju :D hahaha, och sen I en annan del av köping..

Ska lägga mig & nanna snart, fast först blir det OC :)
Just det, min shakeeee också ;D & TÄNKA PÅ BABY!
sköt om er..

♥♥♥ H A N N I L I C I O U S

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0