08

.♥.
Love is the answer at least for most of the questions in
my heart. Like why are we here? And where do we go? And how
come it's so hard? It's not always easy, and sometimes life can be
deceiving. I'll tell you one thing, it's always better when we're together.



 ♣ skolan va väll helt okej.. hade bild första, har börjat måla på sån riktig duk nu, ska göra typ en marilyn monroe tavla, fast med ngt annat motiv på, tror det blir en thaigubbe :) sött! sen hade vi svenska skulle kolla på film i filmsalen, så va den upptagen i början o våran lärare blev helt knäpp, hon var väll så spänd för hon snart skulle få se sin älsklingsfilm, MEN.. de va nog den dåligaste jag sett, hahaha, typ sov litta, som alltid :) somna på david, men william satt & drog mig i håret hela tiden så de gick inte så bra ;D tillslut va lektionen slut & jag o becca typ sprang till matsalen, så att inte hamburgarna tog slut :) haha typ gama i oss :) mumma !! sen sluta vi !

♣ gick iväg till farfar för & jobba en stund, sen körde han hem mig, och jag satte mig lite vid datorn för o leta upp en massa förslag på bildreportage, men det gick inte så bra, som tur finns theres och hon hjälpte mig :) skit bra, för det ska va klart imorgon! sen kom min granne hit, ville gå ut med vovven, sen när hon kom tillbaka ville hon göra chocolate-shake :) så drack vi en massa sånt . mumma så gott ! :) sen kom mamma hem & gjorde popcorn till mig direkt, utan att jag ens frågat om de :) fan jag älskar o käka typ! hahah .. nu ska jag typ käka upp popcornen & göra klart bildreportaget, sen väntar OC :D !!

♣ men OH så mycket o göra denna veckan ska jobba o grejjer, och ja måste shoppa :| plus en massa mer, som man håller för sig själv , inte för de e världs hemligt , meeen :)

♥ IMORGON ska jag vara med min snutte, har inte vart med henne på år & dar känns det som.. Min Mzzon, always my heart <3




♥ DIOR ♥
HANNA HÖGBERG

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0