09


Oh så snygga clothes , i like that style , ruggigt dyra btw :(
men om man går en runda på H&M eller nått liknande kan
man nog hitta ngt i den stilen, oså har man hittat en ruggigt
bra sida på internet med piffa kläder, very happy :) som tur är
han man sin kära big sista som har den snyggaste stilen
i sverige enligt mig ;)


HI ! (:

skrev ju inget här igår, så kan väll göra det nu då...

TISDAG ◊ skolan som vanligt, helt okej dag.. sen träffa man sin söta teuta, åkte hem till mig och börja rota runt i mina garderober, för att se om teuta hitta ngt snyggt till festen i helsingborg :) usch, måste verkligen rensa mina garderober nu alltså :/ har alldeles för mkt kläder, kan ju inte köpa nått nytt typ :/ ska slänga mer än halva, eller nej inte slänga, men ge bort :) fan va skönt för sen kan man shoppa som en galning så man får en helt ny collection :) haha.. SHOPPING
senare satte jag mig iallafall vid datorn och mådde mest dåligt, över att man har tvångstankar som jag verkligen inte vill, vill inte göra någon ledsen.. USCH! kan inte allt bara vara lätt?


ONSDAG ◊ sitter i skolan, har rast från 10.45-13.30, och jag har inte värst mycket för mig, rebecka ligger hemma och har feber, snutte då :( och jag sitter bara här i datasalen och väntar på att skolan ska sluta, då ska jag iväg & sola, äntligeeeen... måste bli litta brun ;) sen ska jag iväg till gymmet, oh no :| ja glömde min iPOD hemma, måste hämta den först :/ jobb! sen ska jag hem, dränka ner mig i popcorn eller en massa vindruvor, me like :) hade tänkt mig en annan onsdag än denna egentligen, men ibland är jag bara dum mot people, im sorry baby :( <3 sen glutta oc, och sen sova i min goa säng!


Kombination

lets rock
♥ hanna högberg

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0