10

HEY :)

Rättså tröttsam dag idag, kändes faktiskt rätt hopplös, till en början iallafall :( Boring lektioner, förutom den första då vi hade mdk! Sen samhäll, svenska & till sist engelska.. TRÖL! Sen tog man snabbt bussen hem och jag blev rätt glad att vero moda & de där har öppnat i stan nu, eftersom typ alla affärer lägger ner.. hihi! Sen fick jag food av mami när jag kom hem, sen körde hon mig till jobbet. Inte alls mykt att göra idag, satt och spela suduko, haha jag har börjat bli grym nu :) Sen kom Martin och höll mig sällskap och sen Ami också, då blev jag mucho happy, för dom får mig alltid & skratta osv :D haha SNUTTE! När jag skulle stänga bråkade jag med några kunder oxå :S asså fyfan dom ska alltid vara jävliga, ngn gång får man fan säga till dom, och det fick fan bli jag idag (det är alltså samma personer som är köriga i huvvet) SÅ ARG! :/ Fick jävligt ont i magen också, kunde knappt gå eller nått :S as äckligt! Där ser ni, ingen lyckad dag precis :S USCH! men nu ska jag lägga mig i sängen och somna till mina favoriter i OC :) måste fixa mitt fotoalbum till skolan imorrn också :/

GE MIG VÄRME !!

♥ kate moss . kate moss . kate moss . kate moss ♥

so fucking beautiful

 
I like this new outfit.
VIT SKJORTA
MELLANBLÅ JEANS
KNALLRÖD LITEN VÄSKA
SILVER NAGELLACK
(på fransk manikyr)
ROSA CHILATTSKOR
hur snygga kläder finns det inte allstå? :O

EN HYLLNING TILL ÄPPLEN:
utan äpplen, inga kläder..
för tänk om inte eva & adam
skulle ätit äpplena så skulle
vi gått nakna nu, tänkt vilken
lycka vi fått :) HAHAAHAHAHA!
ibland e jag fan rolig :)

Godnatt babielutions ;D
dear. hannilicious ♥♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0