11

H i : )




Rätt mycket som hänt idag endån, hoppade över engelska lektionen, för den sugen rå balle.. Så kom jag till mdk lektionen istället, haha just nu är dom lektionerna på liv & död! Jag och Rebecka var tvugna att hinna först att boka oss till våran bar, och vi typ sprang runt i skolan haha! Sen hade vi tre timmars filmlektion. Jag, Rebecka, Chanelle och Mattias gör en film om bambatanter, så jävla RÅ :) haha.. MEN, vi har verkligen bara haft otur hela tiden med den filmen, och idag så funka inte våran jävla dator :/ så vi fick gå hem för vi kunde inget annat göra, fast först fixa jag klart mitt fotoalbum med temat Thailand - reportage :) riktigt bra blev det, hoppas lärarna gillar det bara :S Är verkligen så fruktansvärt jävla arg på en av mina lärare, vet inte vad jag ska ta mig till, får snart utbrott elle nått :S FANFÖRDIG !! Efter skolan gick jag & Becca ner på stan, kolla i den nya affären men sen åkte hon till Munkedal ;P och jag gick själv på stan tills klockan blev fem då jag börja jobbet! Haha det hände en as rolig sak på stan, men bara mina nära & kära får veta ;D Köpte iallafall en skafs, väska och örhängen på stan ;D Sen började jag jobba, hur mycket som helst & göra idag, så nu har jag ont i huvvet & fötterna :( Men det var väl rätt kul iallafall ;D haha en fullis som var inne, så jävla rolig asså ;D ehm, kom nyss hem typ, ska fixa mig dip & chips sen blir det filmen John Trucker must die ;D sen sooova.. Imorrn blir det nog torpan, ska shoppa ännu mer :) fast före det ska jag sola, på kvällen hoppas jag på fest som fan :)

Imorgon hoppas jag att jag hittar en massa snygga fest kläder med mera :) I LIKE!
´
THE DAYS STYLE OUTFIT <3
' hanna hoooogberg !

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0