12

HI ALL :)

Lördag: vaknade ovanligt tidigt, jag var skit pigg och det är nästan första gången på mer än 17 år :| haha kanske inte riktigt, men ENDÅN (: Pappa körde ner mig till stan, gick och solade en halvtimme, sen gick jag till Linn och sminka mig, gick på stan lite medans jag väntade på torp bussen, sen åkte jag dit. Fatta att det är rå gött att gå & shoppa själv endån, man hittar mycket mer, och jag gjorde slut på ungefär tusen spänn idag :/ haha but I LOVE IT <3 Köpte två bh;s, en lång kofta, ett brunt linne och en beige-grå jacka typ, skit snygg :) och så mkt gick det på! haha.. Men jag ångrade mig inte ett dugg, im happy (: plus en caffe mocca på det åxå, självklart ;) Efter jag vart där i cirka fyra & en halv timme så vart jag trött så jag åkte till stan ;D Gick och käka sen till Linn och snacka lite. Fan gött med en dag helt för sig själv ibland endån ;D Sen gick jag hem till Ami iallafall, där Martin var också.. Så gick vi till Agneberg och kolla när Ami skulle spela final i lillanyårscupen eller någe sånt, som dom vann ;D Sen gick vi hem till Ami igen, haha fyfan va kul vi hade alltså :) så jävla BRA! Först käka vi mat, och kolla på tv, ngn dokumentär med Lena PH.. och jag och Ami satt och störde oss på henne hela tiden, UGLY FACE! medans Martin satt där med hundögon och tyckte hon var snygg ell nått.. HAHA! Sen hade vi planerat att dra ut och festa, Jag & Martin var jävligt sugna iallafall, så Ami fixxa massa drinkar till Martin & han börja förfesta lite för sig själv ;D MEN sen vill Ami inte gå ut iallafall :( Men vart fan var det fest då? INGENSTANS SÄKERT! haha jaja.. Vi gjorde en massa kul, kolla på en sjuk film, och sen blev Martin på skit bra humör, så hände en lite rolig sak ;D Jag satt på en stol i Ami's rum som inte hade ngt ryggstöd :P så kom Martin och kittlade mig hela tiden, så jag blev lite småsur på han, fast skratta på samma gång :P så bad jag han sluta hela tiden, men han vägrade, sen satt han bredvid mig och lurade mig så kittla han mig, så fick jag värsta dampet och flög av stolen, haha JA verkligen, jag ramlade inte av, utan jag FLÖG :O höll på att slå huvvet i bordet men jag klarade mig, oooh fyfan vad jag skratta, kan bara tänka mig hur det såg ut ;D råkuuul iaf! ehm, hände en massa saker ;D orkar inte berätta mer.. Kom nyss hem nu, upptäckte att jag hade glömt logga ut msn imorse, sorry alla som hade skrivit, men jag satt faktiskt inte på Msn på ca. 24 timmar :S

IMORGON ÄR DET SÖNDAG, OCH SOM SAGT, JAG HATAR DET :(




♥ dags att dregla kudde och drömma om dig ;D
hannilicious .. <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0