13



SUNDAY
tidigt imorse, precis när jag var nyvaken, kom ami och martin hem till mig.
haha lite förvånad blev jag. STOLLAR :) dom frågade iallafall om vi skulle
hitta på något, så jag tog på mig kläder osådär, sen bakade vi kladdkaka,
mumma så gott :) sen gjorde vi typ inget speciellt, hade bara skit kul, like
always :D sen hade pappsen gjort thaimat till oss, så stark va den & skit
god :) sen åkte vi ner till stan, bestämde att vi skulle gå på bio och barn
ungar som vi alltid är så gick vi på Rosa - the movie. Alla småttingar som
var där satt och sa varje gång dom pussades o sånt "åhhhh va gulliga"
haha sött :) sen åkte jag hem till mig och dom till sig, precis när jag kom
innanför dörren ringde kevin och sa att han kommer hem på fredag :D
helst skulle jag vilja möta upp honom, men det orkar jag nog inte, ska
träffa han då iallafall hoppas jag, om han orkar :) ska krama sönder dig.
känns som en evighet sen snutte <3 sen satte jag mig vid datorn en stund,
ehm, ja vad ska man säga? att inte få förklara saker riktigt ordentligt är inte
bra :/ vill ha mycket mer sagt, menmen.. ville inte att det skulle bli såhär,
och det kunde blivit mycket bättre om du bara ville lyssna, men det är inte
alltid lätt när killar väl har bestämmt sig :/ och jag vet inte vad jag ska göra,
men orka att fjortisar ska lägga sig i alltså, blir bara värre av sånt, USCH !

har blivit litta smått brun nu, känns skönt att inte gå runt rå blek, haha..
och i veckan hoppas jag pappa ska följa med och kolla på iPOD-lime
som jag har blivit kär i alltså, VILL HA ! så ruggigt snygg!          <3<3

ETT PLUS I KANTEN FÖR VÄNNER SOM FÖRSTÅR   v

ska dregla kudde nu, oh jag älskar att sova..

- hanna utan h på slutet ♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0