14

can you feel you look like a pig sometimes?



HEYYYYYY ....
dagen har varit rätt bra faktiskt, vilken tur :) skulle inte orkat med en jobbig dag idag, när redan mycket annat är jobbigt . . :/ men jag är rätt nöjd med mina senaste köp just nu :) alla niciga kläder, ocboxar och det bästa, pappa åkte med mig ut till torp igår, fick en iPOD nano - lime :) ouf, GLASSIG <3 tack pappsen, du ä bäst! skolan kan ta sig i röven just nu alltså :S, alldeles för mycket :S OH får spel . . har nog verkligen världens svåraste läxa tills imorrn, antingen e ja trög eller så vettefan , för ja fattar inte ett skit . . fast de gör ju inte resten av klassen heller så :P OY GOD, har gjort av med så mycket pengar det senaste nu ! vart skyldig mamma & pappa en massa pengar, så dom fick all min lön nu :P ändå har jag mycket pengar kvar :O har ca. 600:- kvar på studiebidraget, och på torsdag får man ju det nya bidraget ;D plus att pappa nyss sa att han lagt in 1500 :- på mitt konto ;D goood.. och fick min lön av farfar igår, 600 :- så nu har man mycket cash igen, fan va bra :) ehh, vet inte vad jag ska säga mer, idag har jag iallafall vart på gymmet ;D men mitt gymkort gick ut idag, så ska få ett nytt av pappa, ett ettårskort ;D WOW ! näjnu ska jag plugga :/ usch fy blä !!!! oj , precis när jag skrev det kom pappa in & fråga om jag ville kolla film med han, låter mycket mysigare ;D bye bye !! PAPPA ♥ MAMMA - always the best !!!

theyyyy are pretty cool


www.nataliedee.com

och jo . . FÖRLÅT !

hannaaaaa ♥

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0