cross vm

igår åkte jag och steffi ut till niklas niklasson igen, där det redan var en massa folk, så var vi där en stund, sern vid fyra tiden gick vi till cross vm, behövde inte betala ngt :D så var vi där och kollade lite, sen gick vi tillbaka till niklas, min kamera gick sönder just då också, kul så kunde jag inte ta mer kort, menmen.. när vi kom till niklas beställde alla pizzor och hamburgare, så jävla gött. sen var vi hemma hos honom till typ kl.11 på kvällen, för det var jävligt kul där mkt folk osådär :D sen så gick vi in till crossen igen, fast nu var det ju bara ferre typ, jävligt mkt folk, theres och alla försvann så det var bara jag och steffi som gick runt, vi fick norskar som hängde efter oss så skulle vi gå till ngn norsk fest men det var inte så mkt att ha, haha så vi drog o när dom såg oss igen blev dom lite små sura, sen träffa vi massa roliga typer, och marrdå men han va så jäkla dum mot mig hela tiden, haha.. menmen, de va en massa som hände, hinner inte skriva allt här, för nu ska jag åka ut till kungshamn och glassa där tills imorgon eller något :D..

tack alla söta typer för en trevligt kväll igår:
theres
stefanie
tobias
gustav
niklas
robin
linus
linus c
wiik
lillrobin
anders h
förlåt om jag glömt ngn :P

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0