kom sooool

nu vill jag ha sommaren tillbaka :(
image558

står på jobbet nu, jobbar till 22 då kommer theres hit så åker vi hem till mig, kollar på film eller nått så måste jag städa lite för min familj kommer hem imorgon, inte träffat dom på en vecka tror ja :O fast dom åker nog iväg imorn eller på fredag igen haha.. ska iallafall ut till torp med pappa imorgon och kolla på en ny mobil, skit skönt :D min är helt jävla cp pajj, ja vill typ ha ngn som e tålig, tar bra kort man kan spela mycket musik på oså, den behöver inte va snygg alls, för ju snyggare desto dåligare, enligt mig, haha ja köper alltid design mobiler och dom pajjar, har LG chocolate nu och den e bang.. menmen, ha de bra alla bloggläsare... <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0