kungshamn

fan va gött väder de var igår, jag och theres låg och sov när pappa ringde från kungshamn och frågade om han skulle komma hem och vi skulle ut med båten, så vi åkte ner till stan, köpte frallor och massa gott, sen åkte vi båten ända till kungshamn, så jävla gött va de :) tog en rätt lång stund, men det brände som fan på en så :D sen så grillade vi i sommarstugan och sen vart det jätte sent så vi bäddade i friggeboden och kollade på the wedding date och hipp hipp hora :) skit mysig dag, bilder kmr snart, lägger iofs in fler på min bilddagbok :)

imorse åkte vi in till stan vid 9 :| bara för att jag skulle jobba, fast de va gött ändå, för jag var inte så jävla trött, innan åkte jag, theres och pappa och köpte frukost, muuums :) nu är jag med theres på jobbet, ska inhandla cactus sallad nu :) pusshej...

image564

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0