lång dag

jobbat till klockan fem både hunnit med att käka kycklingssallad och tacobuffé haha tjockis ja vet :D sen så skulle theres jobba så gick jag lite på nattsuddet med emelie och linn, hittade bara en foundation på body shop, men vafan nattsudd i stan? vi har ju inte nått som är mode ens, zoul har snygga kläder, men annars finns de ju knappt ngt mer :S orkade knappt gå runt & kolla, visste att ja inte skulle hitta ngt ändå typ, haha.. nu har pappsen nyss kört hem mig, är ensam hemma nu :) ska sätta på en film och ta mig en dusch, för imorgon har jag ännu en arbetsdag framför mig, sen är jag ledig till onsdag, och på söndag blir det nog liseberg :D

imorgon efter jobbet mitt ska jag gå direkt till frissan och göra mig najs i huet, ska klippa lite på min lugg, åså ska han fixa mitt hår, såhär vill jag ha det :D hoppas han kan få till det för han är toppklass :D hoooopppas!

image537

Kommentarer
Postat av: Johanna

Elin Kling är så himla snygg...

2007-07-06 @ 15:41:17
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0