liseberg 07 utkastade, haha :D

förlåt för att jag inte uppdaterat eller så, men gjort annat ett tag nu inte haft tid, var tillexempel på liseberg igår med theres, steffi, tobias, lillrobin och niklas, det var skit skoj, hände en massa, orkar inte skriva allt, hann vara där i typ 6-7 timmar sen blev vi utslängda haha, om ni vill veta varför och hur så kan ni läsa det på min bilddagbok ( bilden med vakterna ) = hannahogberg, också lagt upp en massa bilder därifrån, hade myskväll igår istället oså, imorse drog jag och theres ner tidigt till stan för att jag skulle jobba hos farfar, nu är jag hemma, ska ha ännu en myskväll, orkar inte med nått typ, kanske ska skaffa mig ngt trevligt sällskap :D

i lördags var jag i lane på fest också, va la sådär, drack inte oså, skratta åt alla andra äcklen istället haha :D oså fick jag äntligen veta lite saker som pigga upp mig kanske :) sött <3

färgat håret också, det blev inte så ljust som elin kling, svårt att göra så ljust direkt, men jag ska göra lite fler slingor om några veckor, kommer bild snart :)


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0