shopping

jag är sämst att uppdatera på sommarn, jag vet..

idag vaknade man iallafall upp av ännu ett dåligt väder, så jag och theres tog oss gottispåsen och satta oss framför en film, vid fem tiden körde bror min ner oss till stan, för theres skulle jobba, på jobbet var redan emelie och linn och vi åkte ut en sväng till torp, på en timme hittade jag grejjer för 780:- haha rekord.. det blev iallafall skor, shorts, hårfärg, tights och lite smått och gott :) mkt bra.. fast får spara lite nu va, på onsdag bär det av till göteborg med min bästis :) sen åkte vi in till pingvin (nej vi var inte äckliga fjortisar som dräglat över att de skulle öppna) haha vi var bara jävligt hungriga, och mätt blev man, som alltid där :) sen så gick vi en sväng till theres igen och mina twins körde hem mig :) kollade på blood diamond som jag längtat efter att få se :) den var sjukt bra, och sorglig, buhu skvätte en tår eller två..

är ledig från jobbet till på fredag :) jummy <333 godnatt gott folk..

(lägger in bilder på mina kläder en annan dag)

image575

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0