sommardag

imorse när jag vaknade trodde jag att det fortfarande var pissväder ute eftersom jag har svarta persienner, så ja låg kvar i sängen skit länge, sen gick jag in på msn och då heter kikki: ute i solen :D fyfan va glad jag blev haha, fixade till mig snabbt och sen gick jag ut och satte mig vid busstationen typ en timme innan bussen kom, hur gött väder som helst, sen när jag kom ner till stan gick jag och köpte kycklingsallad, och nu står jag inne på jobbet, inte direkt lika kul, är skit sugen på att bada och hoppas verkligen vädret håller i sig så det blir såhär nice i grebbestad imorgon eftersom jag inte kan åka dit idag, hopppppppas :)

image562

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0