torsdag

hej alla bloggläsare ;D sorry om jag är dålig på att uppdatera oså, men har typ inte haft tid och lust, och hatar min design på bloggen också, måste fixa om den men de är så jävla svårt, blir bara sur och då har ja inte lust att skriva heller..

står på jobbet nu iallafall, usch va trött ja va imorse, fast inte emot theres, ja gick iallafall upp och fixa iordning en frukost som jag skulle ta med till jobbet, så höll theres mig sällskap lite på morgonen för att hon skulle få sin frulla, haha.. men nu har hon gått, har en elektriker här nu så jag får hjälpa han en massa, komma med råd och grejjer, haha, men snart kommer theres hit igen och gör mig sällskap, mkt roligare att jobba då med, längtar iofs tills jag slutar för då ska jag och pappa nog ut till torp och kolla mobil :) haha vad jag tjatar om mobilen, men ja vill ha en ny nu :D kollat på lite olika, om ni vet ngt bra eller dåligt om dessa mobiler kan ni väl vara snälla att kommentera :D pusshej.
samsung U600

image559

sony ericsson K810i
image560

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0