björn rosenström

hello hello.. igår åkte jag ut tidigt till sommarstugan och städa hela huset typ, eftersom vi byggt om och mums va snyggt de blev :) värsta va bara att ja va så jävla förkyld, kunde knappt snacka och hade skit ont i halsen, men ja klara mig rätt bra ändå, åt skit god mat och det var ju skit nice väder.. sen runt sex tiden åkte jag hem med brorsan, fixa mig lite oså sen drog jag ner till stan och träffade theres & steffi skulle ta bussen till munkedal, när vi kom dit drog vi direkt till ngn kille som hade förfest, så var vi där ett tag sen gick vi på parken, jävligt mycket folk var det ju iallafall, men ja ville inte betala 170:- för att gå in & kolla på han, han e inte min idol direkt! men sen så gick vi neråt vid nått hus där de va ett jävla högt stängsel med sån taggtråd längst upp, men ja skulle fan över, så ja fick börja klättra över, de värsta va att taggtråden fastna i mitt knä och de gjorde så jävla ont, hur svullet som helst idag :S har lite svårt för & gå, men sen kom ja över iallafall, men då våga inte dom andra komma över, så då fick ja gå helt själv, haha kul, fick ju ta mig upp för en jävla brant backe & de va inte jätte lätt i mitt tillstånd, men ja klara det, så träffa ja linn där uppe iallafall och så äckel rosenström :P ja om ja ska va ärlig vet ja inte va ja gjorde där, va där ett jävla tag iallafall, sen så gick ja ut därifrån, så träffa ja theres, steffi & dom igen, ja det hände väl en massa men ja minns faktiskt inte så mkt :$ sen kom kalle, vincent o deras kompisar & hämta oss, så åkte theres och steffi till strömstad men ja ville inte, så dom släppte mig vid bussen och tur som ja hade så kom bussen precis, ja hade ju ingen aning om när de gick bussar :P men ja hade inga pengar hem så ja fick 50:- av kalle, så sött, tack! sen så träffa ja kulan och simon på bussen och sen kändes de som vi va hemma på 5min men ja mådde inte direkt bra, så kom brorsans kompis och hämta mig & körde hem mig, med världens jävla huvvudvärk så somna ja rätt snabbt, vettefan va klockan var, runt 4 kanske..

imorse var inget att hurra över, ja hade så jävla ont i halsen, min mage ville sprängas, ja kunde inte få fram ett ord ut käften och mitt huvud ville nog bara stängas av, fyfan va hemskt de var, gick ut och solade en stund eftersom de luktar sommar nu :) somna där också sov nog ett jävla tag för ja fick värsta skillnaden :P sen så lagade jag mat, duktig tjej som är ensam hemma :D så kollade jag på sverige-rumänien i handboll, hatar egentligen handboll men eftersom dom spela i agneberg så kolla ja ändå :P sen kollade jag på filmen grease och nu måste ja städa innan mamma kommer, och plugga klart allt som ska va klart imorrn :/ puss

image429

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0