Det var bättre förr

jag med söta kläder :)
image441

jobbig morgon, ännu sjukare idag, när jag skulle snacka med mamma imorse fick ja inte ens fram en liten ton, alltså jag kunde inte snacka, men ja va tvungen att åka till skolan för jag hade deadline på lite uppgifter och skulle hämta ett arbete och så, försökte snacka med min bildlärare, det var sjukt jobbigt och hon bad mig gå hem, haha.. sen så gick jag och köpte frukost på stan, kunde knappt säga vad jag ville ha, usch, sen åkte jag bussen hem så ja va väl hemma kvart över 9 eller nått, la mig direkt framför tv och somnade, sen kolla ja på oc och lite sånt, nu har jag nyss kollat på lite bilder från jag var liten :) www.hannahogberg.bilddagboken.se där kan ni se några.. men nu ska jag iaf börja plugga och hoppas jag mår bättre imorgon, fan va tråkigt att va hemma :/ menmen, imorrn ska ja bara till skolan och lämna lite grejjer, har ingen lektion, sen e man ju ledig onsdag, torsdag och på fredag ska vi bara kolla på våra egna filmer vi gjort sen slutar vi :) as gött!

bild 1: lillasyster som cowboy
bild 2: jag äter glass
bild 3: jag sover i mammas famn
bild 4: jag
bild 5: brorsan och jag
bild 6: jag och brorsan skrattar
bild 7: pontus, brorsan och jag




Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0