Grattis Christopher på Studenten

BILD 1: alla studenter från margretegärde, sinclair och agneberg
BILD 2: erik, carlos, chris, mathias och klas :)
BILD 3: brorsan är nöjd :D
BILD 4: bror min i bilen :)
BILD 5: kusinerna och syrran vid pappas bil
BILD 6: chris åker i bilen !

fler bilder finns på min bilddagbok : hannahogberg



vaknade vid nio imorse, duschat och hjälpte mamma med en massa, sen fixa mig och åkte ner till stan, gick direkt till agnebergshallen där alla studenter från margretegärde, sinclair och agneberg skulle vara :) massa sång och min bror höll tal för alla där :O modig kille! sen så sprang jag och syrra och köpte blommor till chris (bror), markus (kusinen) och sandra (grannen), precis när vi gjort det kom min kusin utanför så fick springa efter honom, ge han blommor och ta kort haha :) sen så gick vi upp till brorsans skola för dom hade inte gått ut än så kom mormor, elisabeth, faster, kusinerna och grabbarna chris brukar vara med ;) sen kom han ut, hängde på han massa grejjer och gav han skylten :D sen var det ju så jävla varmt, typ svettades så fick gå till biljarde och köpa dricka och svalka mig med :) sen gick jag till chris på torget igen & fyfan va knökat med folk, sen så gick vi & kolla på bilparaden :P och massa sånt, sen efter ett jävla tag åkte jag hem med mormor, hon släppa av mig vid sandra först så jag fick lämna blommor och så, sen gick jag hem där det redan kommit en massa gäster, sen så kom det fullt med folk, skit många av chris kompisar oså eftersom min bror egentligen är 87a så hade ju hans kompisar redan tagit studenten, men min brorsa tog det nu bara för att han pluggade i usa ett år :D så ligger de till, haha.. fyfan sen åt jag lika mycket jag äter på en vecka tillsammans haha :D as gött! så jävla lyckad dag alltså :D nu har jag nyss städat klart oså, ska snart gå & lägga mig, skola imurgun :( sen ska jag till morfar och sen får jag se om det blir smögen eller inte :/ än en gång GRATTIS CHRIS DU ÄR BÄST <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0