grillning

igår jobbade jag till fem sen drog jag en cactus, sen kom theres, evelina & tobbe, så gick vi hem till theres, var där en stund, sen gick vi och mötte steffi vid spara så köpte vi massa mat, sen drog vi hem till steffi och grillade, så kom lillrobin också, mycket trevligt :D sen cyklade jag hem från henne, inte cyklat på åratal, och det var ju inte direkt små backar, har ont i rumpan min nu :( haha men smällar man får ta :D

nu har jag nyss duschat, ska fixa mig nu sen ska jag, theres och förmodligen steffi och evelina ut till torp :D hoppas jag hittar klänningen JAG VILL HA! skulle vart perfekt till midsommar!

Klänningen ser nästan ut såhär.
image489

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0