kändisfängelse nästa?

lilla nicco i fängelse?
image486

Under gårdagen beslutades det att Nicole Richie ska upp i rätten den 11 juli för att inleda förhör angående incidenten i december förra året då hon greps för drograttfylla efter att ha kört på fel sida av vägen, mot mötande trafik, på motorvägen i Los Angeles.

Nicoles advokater lyckades inte nå en förlikning med åklagarsidan och hon måste därför infinna sig i rätten för att ta emot sitt straff.

Enligt nyhetssajten Tmz har ?Simple Life?-stjärnan dock inte gett upp hoppet om att bli frikänd och hon kommer att förklara sig icke skyldig till anklagelserna ? detta trots att polis tidigare berättat att hon vid gripningstillfället erkände att hon hade rökt marijuana och tagit det smärtstillande medlet Vicodin.

Precis som för väninnan Paris Hilton är insatserna höga. Hon har en tidigare rattfylla på sitt samvete och om hon fälls är minimistraffet fem dagar bakom lås och bom, men i värsta fall kan hon tvingas sitta ett helt år i fängelse.

Tidigare den här månaden sa Nicole till talkshowprogramledaren David Letterman att hon ändå är redo att ta sitt straff.

? Jag håller mina tummar och självklart är jag också rädd, men jag är villig att ta konsekvenserna för vad jag gjort.

Samtidigt ryktas 25-åringen vara gravid och elaka tungor har skvallrat om att hon hoppas att det ska göra att hon döms lindrigare och slipper fängelse.

Nu har du allt ställt till det. :)


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0