lets party people

har ju glömt att tala om mina nya inköp som jag gjorde igår, var på torp med steffi, theres, evelina o tobbe, fast kärleksparet förvann hela tiden så, iallafall så köpte jag tre diadem, toffsar, hudlotion (luktade solero glass haha), mörkblåa sommarkor, en rosa adidas tröja som jag längtat efter att ha mums :) oså hittade jag en rosa midsommarklänning, skulle ju egentligen köpa en grön, men jag hitta den inte, så jag köpte en rosa istället, riktigt nöjd, det kommer nog bli najs, kommer vara helt somrig i detta ruskväder :D hade velat handla en massa mer, men jag skulle jobba vid 17.00 så, får bli nästa gång, nu har jag ju ännu lite mer pengar :D

glad midsommar önskar hanna. pusspuss.


image493

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0