lilla mig

VEM PUSSADE DU SENAST:
image588tobias
VEM PUSSADE DIG SENAST:
tobias
VEM KYSSTE DU SENAST:
tobias
HUR TIDIGT STIGER DU UPP:
olika..
VILKA HATAR DU:
vilka?
VILKA BRYR DU DIG MEST OM:
familj, släkt och vänner
VEM/VILKA VET MEST OM DIG:
mamma, mammas bästa vän (haha) och kevin
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU:
resteröds boxer och ett stort linné
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL:
blir nog fest på glimmingen, annars myskväll och packa
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL:
var nog i munkedal för några veckor sen :$
VILKEN TJEJ GILLAR DU BÄST I DIN KLASS:
hm, emma och ida.. och min gamla bästis för hon är bra inerst inne
VILKEN KILLE GILLAR DU BÄST I DIN KLASS:
thomas och david
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET:
mörkbrunt, nästan svart :O
OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT:
hellugg, kort och uppklippt
VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN:
grön-blåa
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR:
tar studenten!!!!! åker utomlands
FAVORITFÄRGER:
lite olika
STAN ELLER PÅ LANDET:
vet inte, beror på vart på landet
VAD HAR DU PÅ MACKAN:
kaviar, leverpastej eller räkost
KOMMER IFRÅN:
Uddevalla
JAG BOR:
Uddevalla
JAG SOVER:
när jag är trött
OM JAG VORE EN FÄRG:
rosa eller röd
JAG ÄR:
sleten och trött på vädret
BARN:
me love
MEN VILL:
se ut som alessandra ambrosio just nu, haha
OM SEX MÅNADER:
i thailand hoppas jag
MIN VÄRSTA OVANA:
blir lätt avundsjuk :(
JAG BLIR GLAD AV:
kärlek och glada människor
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ:
en massa!
VARFÖR GILLAR JAG INTE FJORTISAR:
de är jobbiga
GÖR SMINK MÄNNISKOR SNYGGARE:
nja, vissa blir bara fulare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hhähä ;D snygg bild.. den har du tagit på min sida va? haha.. jag som klippt den iallafall ;)

2007-07-06 @ 12:25:56
URL: http://emziemz.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0