MODE KÅT!

åh sommarväder = sommarkläder ♥

image446

vill bara shoppa en massa sommarkläder nu, men nej min sjukdom vill inte försvinna idag heller, mamma var ledig från jobbet idag så hon frågade imorse om jag skulle med till torp, jag ville verkligen, men jag hade noll ork, så jävla ont i halsen och jag kan knappt prata idag heller, sitter här och kämpar, snackar för mig själv alltså, det är sjukt jobbigt utan röst, sen har det ringt här hemma flera ggr, men ja e ensam hemma och jag kan inte svara :( eftersom ja inte kan snacka då.. måste bli frisk till imorgon, då är vi ju lediga och på torsdag tar brorsan studenten, har tagit ledigt från jobbet då och då vill ja inte ligga hemma i sängen & böla. gör mig frisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv var du har hittat alla kläder!!

2007-06-05 @ 21:38:47

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0