mummss

fan vilken härlig dag :) åkte ner till stan vid halv 11 så drog jag till theres där redan steffi va, så gick vi till piercingen men dom öppnade inte förrän vid 12 så skulle vi egentligen gå & kolla film med skolan men vi sket i det och drog till torp istället, letade efter en klänning oså, avslutningskläder, men nepp inget snyggt så vi åkte in till stan igen, gick och köpte mackor och drickor så gick vi till skeppsviken, badade en massa, så jävla gött de var :) sen efter två timmar eller nått åkte vi in till stan så drog steffi och tog hål i naveln, sen åkte hon hem och jag och theres gick till biljarden, sen så drog hon också för hon skulle ta hål i naveln hon också :D så kom mli och linn sen så var jag med dom en jävla stund, käka glass och massa, sen så åkte jag hem, gjorde mig lite mat och hoppa in i duschen, nu ska jag leta upp en massa böcker jag ska lämna in i skolan imrn, sen kanske ner till theres och kolla film :D PUSSHEJ.

image461

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0