r.i.p ulf jansson

image470

igår fick jag reda på att min gamla lärare på ramnerödskolan har dött :( han var den bästa av alla och fy vad hemsk världen ska vara, vila i frid världens bästa lärare!

vart ensam hemma hela helgen typ, skönt :) vart med theres nästan hela tiden, haft myskvällar med massa filmer båder fre - lör :) så har vi jobbat oså, alltid kul med min bebis :) plus att imorse spillde hon ut ett fullt oboyglas över mig :/ haha pucko <3

känns inte som att man har sommarlov än, känns som vi har skola imorgon, men nejnej :) nu ska jag iallafall sätta på en film, och mysa ensam :(

jag vet att vi alltid finns här, vi två, vi bryr oss om varandra fast vi är för rädda för att visa det för någon annan, du vet det lika väl som jag, vi kommer alltid finnas här för varandra. ibland känns det skönt att vara utan dig fast jag innerst inne vet att mitt hjärta behöver dig nått otroligt, du kommer alltid betyda mycket. <'3

--

tänker på dig varje dag, ingen av oss kommer släppa minnena om ditt leende, ditt skratt och dina galna ideér, henrik jumark, vi saknar dig så jävla mycket <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0