skeppsviken

igår jobbade jag och theres på biljarden till 17.00 så kom steffi dit också, sen evelina, tobbe och therese också, så käka vi cactus oså, sen så kom linn för att hon skulle jobba, så var vi kvar en stund med henne, sen åkte jag, theres och evelina hem till mig, så kom steffi efter en stund också, så fixade vi oss, sen körde pappa ner oss till vincent så tjöta vi där en stund, och sen gick vi till trägårn, fast bara jag, steffi & evelina, dom andra gick till skeppsviken, men när vi väl kom till trägårn var det bara småungar utanför, så vi våga inte gå in, haha.. så jag ringde chris så kom han och hämtade oss, och körde oss till skeppsviken, så var vi där hela kvällen :D rätt mycket folk, många man kände oså, mysigt var det :) så träffa man sötisen och sen ett tiden åkte jag och theres hem till mig, käka kvällsmat sen kom fredda och hämta henne, och jag somna direkt <3

nu ska jag, mamma, mormor och syster äta på restaurant, så mysigt :)

image468

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0