skolavslutning

äntliiiiiigggggeeeeeeeeeeen sommarloooooooooooooov :D fy fan va härligt ! :D

imorse drog man upp till regementsparken med sinclair och margretegärde, där vi gjorde en massa aktiviteter och gick tipspromenad sen lyssnade vi på massa sång och grejjer, rätt mysig dag endå :) sen traska man ner mot sinclair igen och bytte om till finkläder, sen fick man tillbax betyget och käkade tårta, hämtade lite grejjer, tavlor och sånt jag behövde ha med mig hem, sen gick jag och lämna det hos mamma, och drog direkt till theres & steffi som skulle käka på fyrkanten, så gjorde jag också det :D sen gick vi till biljarden och luffade där till typ nyss, haha offer, men as kul va de :D hahaha :D sen så fixade jag, mli, linn & theres sommarshema eftersom vi snygga brudar ska jobba där hela sommaren :D bra blev det... men nu blir det film.. PUSSSSSSSS

image466

image467


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0