sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommmar

fan va gött varmt det är ute, nu känns det verkligen som sommar och bara en vecka kvar i skolan efter detta, men inga lektioner typ, ska kolla film vara ute en massa osånt, härligt. ikväll ska jag nog vara med theres & steffi får se vad vi hittar på, kanske ut och göra nått kul. imorgon blir det fullt hus hemma, med massa god mat och party, eftersom christopher tar studenten, grattis bror :) på fredag ska ju alla till smögen, funderar på att åka dit och ta hand om alla mina fulla vänner, eftersom jag inte får festa själv, inte bra för min kropp efter denna jävla förkylning, annars stannar jag hemma och är med sötisen :) mysigt det med, jaja får se vad som händer, nu ska jag äta lite man sen åka ner till emelie och linn och leka lite, inte träffat dom på jätte länge känns de som! puss

image450

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en riktigt bra blogg, jätte kul att läsa, jag är inne varje dag! fortsätt så! :)

2007-06-06 @ 19:18:31
Postat av: Mli

hmm..bra hanna där, det sista du nämnde men vafan är du????!!..har väntat i flera timmar nu:) hihi..Nice blogg förresten, fortsätt så gumman:D (nu kan du inte vara arg på msn längre,hihi)

2007-06-06 @ 20:16:36

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0