sommarstuga solglasögon klänning

SOM JAG SA I FÖRRA INLÄGGET, NU FÅR NI FAN BÖRJA KOMMENTERA! :D

fick gratis fika av favvoläraren idag, mums.. sen hade man tre timmars filmkunskap, fick sitta inne i ett trångt rum där det var skit varmt och redigera film hela tiden, plus att jag håller på & börjar bli sjuk eller nått så jag mådde inte direkt bra, plus att jag hade ont som fan i magen och sen fick jag springa till jobbet och då mådde ja ju mycket bättre menar jag, usch.. så nu står jag här på jobbet mitt, känner att ja bara vill spy :/ äckel.. imorgon ska jag ut till sommarstugan och städa, mamma säger att de kommer ta typ 2 dygn att städa iordning allt :S men ja tänker inte vara kvar där mer än till 5 imorrn iaf, det ska inte få förstöra min helg! hoppas ja får magsjuka imorrn morron :) haha...

solglasögonen är så jävla snygga!
image428

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0