summerjaam

image457

fredag:
var i skolan, hade ingen första lektion så jag började 12 så skulle vi bara kolla på film, filmerna vi gjort själva :) sen så fick vi sluta, gick till mamma så slutade hon jobbet och körde hem mig, sen så visste jag inte om jag ville ut till smögen eller inte, hade ingen skjuts oså ville inte åka i en kokhet buss, usch, men efter ett tag ringde fredrik och frågade om jag skulle med för han skulle åka bil så jag åkte ut med honom, när vi kom till kungshamn, min sommarstuga på lite förfest var det en del folk där jag och rätt dragna så jag hade mest kul åt dom eftersom jag inte drack eller så eftersom jag vart sjuk hela veckan, sen så kom steffi och theres dit så käkade vi mat och sen kom knape och hämta oss med bilen och körde oss till smögen, så började steffi o theres dricka oså, så gick vi typ fram & tillbaka på bryggan, alla var ju helt cp fulla typ haha fan va kul att se när folk gör bort sig, men ah efter ungefär två timmar var det inte så kul, ja gick ju bara runt där lixsom och folk äckla sig, så träffade jag mli o linn haha mli skulle bjuda massa på mat för 300:- as gott va de :) sen så körde ngn kille hem mig, hemma var redan typ 3 killar o 2 tjejer så snacka vi lite, sen var jag skit trött så jag gick & la mig i dubbelsängen :D hm, klockan va typ halv 4 eller nått..

image458

lördag: vaknade av att det var sjukt varmt i rummet, så skulle jag dra ner och käka frukost, men då hade alla redan käkat upp allt så jag fick gå ner till affären och köpa massa nyss, plus jordgubbar :) så träffa jag theres & steffi där nere också, så bestämmde vi att vi skulle träffas vid badet sen, så drog jag hem och käka med chris, jakobsson, pär & erik, sen så drog vi ner till badet där redan alla andra var, så solade vi och snacka om deras pinsamma fredagskväll, haha fulla jävlar som gjort en massa pinsamma grejjer, sen så kom theres o steffi iallafall, så gick vi direkt och badade, mitt första dopp för iår :D as gött, svin kallt men uppfriskande haha.. sen gick killarna hem och vi andra solade och badade i flera timmar, kom tillbaka till huset typ vid 17.00 duschade oså, sen kom tjejerna igen, så grillade vi, så jävla gött :) sen gick vi ner och satte oss i hamnen, tog lite kort, snacka oså, sen kom min buss så satt jag på den jävla bussen i 1h 30min så jävla tråkigt, sen när jag kom till stan så skulle jag ta ytterliggare en buss hem men då kom nasif och körde hem mig, haha :) snällt.. sen så var jag ensam hemma hela kvällen så kom linn med filmer och chips till mig sen åkte hon igen, haha fan va snällt :D kollade på en as bra film "diary of a mad black woman" :D rolig och romantisk på samma gång ! sen somnade jag...

nu vaknade jag för en stund sen, ska åka till jobbet nu, blir nog inte så mkt att göra så jag får sitta ute och sola :D pusshej

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0