torsdag

mkt händelserik dag endån, cyklade ner till stan imorse, skulle jobba, theres hade försovit sig min bäbis, så hon kom inte förräns halv 2, haha.. sen så gick jag och köpte panini, hade inte käkat ngn frukost så, sen vid fem tiden gick jag, steffi och theres på stan en stund, theres hitta en massa och jag inget, iofs var jag inte direkt så sugen på att kolla, var mest trött, menmen, sen så blev vi alla tvugna så dom gick hem till var och en, och jag gick till emelie och wamid, sen så tog jag cykeln hem, kom nyss hem, riktigt jobbigt var det, bara uppförsbackar, men bra endån :D hyrt tre filmer nu, ska gräva ner mig i soffan med täcke, fil och massa äpplen, och min vovve bredvid mig, inte kan det bli bättre iallafall :D

denna helgen kommer bli händelserik, för en gångs skull :D har inte riktigt bestämt mig än, det är ju cross vm, så imorrn blir det fest iallafall, sen har jag inte bestämt om jag ska vara kvar hemma och vara där resten av dagarna annars ska jag åka till danmark, hm jaja får se ... :D kul hoppas jag de blir iallafall :D puss hej image521

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0