träningsoutfit

hello.. vaknade för någon halvtimme sen, är fortfarande trött, men ska cykla till stan om en stund till gymmet tror jag, emelie ska också med, ska bli gött, sen blir det kanske bada :D

i lördags var jag uppe i lane, gurra och anders kom och hämta mig och theres vid 23 typ så åkte vi upp, var inte så mycket folk där i början men sen kom det fler, det var väl inte så roligt kan ja påstå, menmen.. theres mamma kom och hämta oss halv 5 och somnade kl. 5, sen så skulle vi upp vid 10 igen, för vi skulle ner och jobba, fyfan va trött jag var, helt sjukt, vår frukost blev fem hamburgare och en pommes, haha fyfan va äckligt.. sen efter vi slutat så cyklade jag och theres hela vägen upp till mig, så kom tobbe, steffi & lillrobin också, slingrade håret på theres och sen blev det filmkväll, mysigt :)

image519



Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0