vissa dagar svider det ännu mer


image521image521image521image521image521

ibland saknar jag dig så mycket att jag bara vill springa till dig och kyssa dig i spöregn, jag drömmer ofta om dig fast jag ber om att inte får göra det eftersom det väcker så många minnen, men när jag väl drömmer vill jag inte vakna, jag vill vara kvar där tills jag vet att drömmen kan bli verklighet, men när jag vaknar får jag ett slag i magen som talar om att det inte är min verklighet, att det inte är det. även fast du inte ber om det så hoppas jag ibland att du drömmer om mig med och lyckligast om oss båda två. jag skulle kunna klara mig utan allt annat men leva på dig. all det goda du har inom dig men som du inte alltid visar. det bästa skulle nog vara att jag träffade någon annan, som kan visa mig detta underbara, lite längre, lite bättre. men jag kommer aldrig glömma dig.

image521

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0