image135


jävligt konstigt är det, jag har inte kommit ifrån tidskillnaden ännu, haha. lägger mig sjukt sent varje kväll, men ändå vaknar jag 7 varje morron ungefär :S imorse åkte jag iallafall ner till stan vi elva, gick och solade en halvtimme, sen köpte man frukost till emelie och christopher så gick jag & lämna det, sen hjälpte jag till en massa på jobbet, vid 15 kom mamma och hämta mig, körde mig hem och sen dess har jag suttit här, ska snart ta mig en dusch och ikväll får jag se vad som hittas på, det är så underbart väder så jag får adrenalinkick :D haha.. fast nu kände jag doften av tacos så ska hjälpa mammsen så att  jag får min tacos snabbare :D

torsdag: solade på morgonen, sen gjorde jag väl inte jätte mycket på dagen, men vid 17 började jag jobba, och som tur var kom aldrig tidningen eller så missade jag den hihihi :) fick besök av theres och steffi en stund, sen drog dom och sen kom tillbaka igen, och då kom olle oxå (min lärare) haha har aldrig varit med om ngn som pratar så mkt och så länge, han tog upp en timme av min tid typ på tjat jag inte ens minns nu, han e för go men om jag ska vara ärlig var det skönt när han gick :D sen vid 22 slutade jag, hyrde film åkte hem och kolla på den sen somnade sent som vanligt :D

fredag:
kom till jobbet vid 11 där rebecka och mamma var och jag kan inte påstå att det var någon rolig dag, kommer inte ta upp det här, för jobbigt att skriva om, men tårar i ögonen kan man ju lungt säga, fyfan. jag orkar inte ta sån skit från någon som inte längre är sig själv, jag pallar bara inte! kom hem vid 18 tiden då jag typ satte mig här och var en tråkmåns, naj jag är helt tom i huvvet nu så minns inte vad jag gjort emellan 18-23 men vid 23 satte jag på wallander - hemligheten iallafall, bra bra bra :) men blir det ingen mer wallander, eftersom alla skådespelare försvinner :S haha..

ibland skriver jag flera inlägg på samma dag, så kolla neråt isåfall :)

JÄVLIGT BESVIKEN PÅ DIG
hur kan man älska en människa som vill göra om en?
och som lyckas till det sämre.
om du någon gång inser det har du inte oss andra kvar
vi som funnits där så mycket längre.


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0