dont burn my heart out

hanna sitter i sin blanco fotölj nu ! vart nere i stan och solat , man är tvungen ju ! :P  haha . kom nyss hem nu ;D och mamma är på humör, helt flippad & rolig ;P ska snart fixa mig lite , ska jobba idagens . vara med i tidningen eller nått , men ska försöka inte komma med på ngt kort :D vädret e helt underbart ! längtar tillbaka till thailand som en gnu , men med detta vädret gör det inte lika mkt att vara hemma .

tisdags : jobbade till 18 sen ringde theres så drog jag hem till henne vid 19.30 , tänkte festa , men vi hitta ingen som verka rolig så vi drog och köpte gottigott med chips, dricka och gottepåse :D sen kolla vi på prime , sen snacka vi en massa och sen somna vi sent men , älskar min vännina ♥

onsdag : vaknade tidigt , men vi låg kvar i sängen till 11 ungefär , sen gick jag till jobbet och theres låg kvar säkert flera timmar till , för hon vart trötter :) haha . mamma och beccan var på jobbet när jag kom , och mina ögon gick i kors xD haha . orkade inte fixa till mig ngt , så jag vart sleten i flera timmar , men orka bry sig , haha . sen kom rebeckas pojke dit , och linnzy körde oss hem , jag fick fixa mig och byta kläder , sen körde hon ner oss till tågstation , tåget gick halv 5 till göteborg och jag var på skoj humör , så kärleksparet tyckte jag var as rolig :D haha . när vi kom fram träffade vi lisa iallafall :) gick och käka tacos , sen gick vi till trägårn , fick ställa oss längst bak i kön , med en fjortis framför oss , som kollade på oss HELA TIDEN , störande ! sen kom man in iaf haha börja skratta åt en jävla blondin som va rå vit i håret , och sminkat sig så brun att man bara såg ögonen och håret där inne , haha fyfan va ful ! och resten av kroppen vart krit vit . . sen kom miki och sjöng några låtar , sen älsklingen , hihihhi :) TIMBUK TIMBUK TIMBUKTUUUU ♥ rocka loss , hahaha ! men sen vart det en suris brud som börja knö mig i ryggen som bara fan , ta mig på röven :S så rebecka putta mig på henne , då knuffa hon mig så jag nästa ramla och då fick jag spelet :P haha fyfaan . . det var jävligt kul iallafall , bättre än väntat :D sen efteråt sprang man till pressbyrån och köpte cola , vart så sinnes törstig ! bussen hem vart rena pesten , rebecka och magnus äckla mig :S haha först va de kul , sen blev jag suris :P sen gick man hem och SOV :D

image119


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0