södagar brukar vara den sämsta dagen i veckan men denna dagen är riktigt soft, bara vara hemma och inte göra någonting, städat mitt rum utan att mamma behövde tjata, så då blev hon glader när hon såg det :) sen åkte hon & köpte kebab till mig på pizzapalatset och det var gottiloution :) ska snart kolla på film med mamma och beställa tågbiljett till halmstad och äta ur min gottepåse ♥

gårdagen var riktigt trevlig :) ringde theres som satt på bussen hem från kunghamn vid 19 tiden och bestämmde att jag skulle komma hem till henne vid 20.30 och sedan vidare på fest, åkte till henne iallafall, sen kom steffi dit oxå tog en massa kort och fixade oss, sen kom andreas & fredrik och hämta oss, åkte till någon pelle och köpte saft, sen till shell och köpte blandis, sen åkte man till stenshult, och när vi kom dit sa dom att de hade kommit ngn vuxen dit och då kändes det ju inte som lika mkt fest, men vi tänkte att vi skulle gå in och kolla ändå, men den gubben va ju fullast på festen, så det gjorde inget illa att han var där, haha . . vart inte där så länge , men vissa folk var riktigt trevliga :) åkte in till stan igen sen , steffi vart hungrig på mcdonalds , och så käka vi lite sånt sen kom markus och hans kompisar och vart lite sociala , sen ringde jag runt lite och kolla ny fest , men jag hade oturans , klockan hade flygit iväg iallafall och när klockan var runt 01 så gick vi hem till theres igen , och då ringde bror min och var snällans och fråga om han ville att jag skulle hämta mig , och det fick han :) så körde hem steffi sen hem och skulle sova , men då vart jag tvungen att gå ut i regnet för & möta en liten söt typ som ville ha ngnstans att sova, haha snutte :) vaknade jävligt sent imorse , men sånt e ju gött på söndagar :D

om ni vill kolla på bilder från gårdagen så gå in på http://hannahogberg.bilddagboken.se


image136

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0