helg i underbara halmstad

solen är underbar , för den var ännu en dag varm , haha :) gick till skolan vid vanlig tid , hade mdk där vi skulle göra våran egna affärsidé , min blev nog bäst , för flest ville "ansöka om jobb" hos mig :) haha . sen hade vi samhäll så var försvarsmakten & hälsade på , snackade hela lektionen , de va ju inte fel eftersom de va rätt intressant :) sen hade vi maten , äckligt oså men jag fick mig lite i magen iallafall och sen sista lektionen svenska , sög balle , men fick sitta ute i solen så det dög det med , sen sluta vi vid 13 tiden :) gick till twinsen och va där en stund , sen kom emma, julia, ida och camilla & fråga om jag ville med till museéparken och sola oss på bryggan , det tackar man ju inte nej till ;) så gick och köpte mig en tacossallad och ida ngn annan sallad medan de andra djuren köpte sig massa kakor , chips och fetto :) haha , satt nog på bryggan i två timmar , så jävla gött väder & trevligt , gick in en sväng på museét och kolla på modévisning också :) sen vid 16 tiden gick jag därifrån eftersom jag skulle börja jobba vid 17 men först tog jag med mig mavi (twinsens hund) & gick och köpte sallad till emelie och linn , jag e bara för snäll :) sen börja jag jobba iallafall , inte jätte mycket att göra och jag hade så ont i fötterna och träningsvärk som bara fasen i benen , efter min långa joggingtur igår :) sahib kom som varje torsdag och hälsade på , han kommer alltid med sjuka grejjer alltså , haha herregud ! slutade 22 i vart fall , skyndade mig att städa och fixa sen åkte jag hem med pappa , började packa och var duktig , nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på oc , har ju sovmorgon till 10.30 imorrn , gott ! har bara en lektion också , för sen åker jag till anna maria i halmstad :) längtar efter dig så , så jävla kul kommer vi ha , fest shopping sooool :) love you sis . ja , kommer förmodligen inte skriva här förräns söndag eller måndag igen då , men ni kan ju alltid läsa de andra inläggen om ni inte gjort det :)

image163
bild på mig och anna från 2006. hon är bäst sis !

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0