jag vill behålla dig. länge länge.

image143

hanna är trötter efter en lång dag på jobbet, men blev genast mycket piggare när jag fick mig apple loops godisar som smälter gott i mun :) jag tog knappt ngn paus på jobbet, fixa och dona som bara den, förutom när ami och martin kom och hälsa på, mkt trevligt :) sen kom mamma och hjälpte mig lite, sen körde hon mig hem, nu blev jag genast sugen på chokladmilk måste nog springa och hämta det nu :)

gårdagen var toppen, för då blev det klart, jag emelie och linn åker till sunny beach den 7-21aug, är borta på min 18årsdag då, men fest kommer det ju iallafall bli :) plus att jag vet flera stycken till som ska dit samma datum, däremellan theres och stefanie :) toppen ju, ge mig augusti ♥ förutom skolan direkt efter då :D

imorgon är det fredag, ska ut till herrstad med mamma vid 10 & handla grejjer, sen börjar jag jobba vid 11 och jobbar till 15 sen ska jag tillbringa resten av dagen med amelie :) längesen nu, så det kommer bli kul, alltid på bra humör den bruden ♥

men nu har jag hyrt f.o.u förortsungar så ska lägga mig med popcorn och kolla på den :D pusspusspuss.

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0