just your beautiful eyes, boy you make me

kom nyss hem från jobbet, soft dag, jag och rebecka fick gå ner till willys och panta 200 burkar, usch äckligt, men rätt mkt pengar, sen fick vi oss mcdonalds och vart jävligt stressade eftersom vi vart tvungna o ta ut biljetterna idag och inte rebeckas bankkort funka, men det fixa sig, sen ville mamma att jag skulle göra massa grejjer, massor alltså! så fick hjälpa henne med det, men när jag dammsög på jobbet fick jag världens stöt :S så jag blev sur och sluta :P sen ringde thessan och fråga om vi skulle träffas, så nu åker jag ner till henne och hittar på nått skojjsigt :D skulle egentligen vart hemma och vart frisör på min hund, men mamma var snäll och lät mig gå :D imorrn jobbar man till 15 och sen jobba hos farfar och sen åker man till göteborg med goingarna :D hoppas det blir rå skoj :) haha.. men nu ska jag till min pälsklingsflicka och leka piff och puff! TÖNT HANNA!


 

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0